جرم گیر دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

جرمگیر دندانپزشکی و لزوم استفاده از آن در دندانپزشکی

سفید بودن دندان ها همیشه از جمله مواردی هست که مورد توجه بسیاری از مردم قرارمی گیرد فلذا جرمگیری دندان از جمله مواردی هست که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار می گیرد بنابراین لزوم استفاده از جرمگیر دندانپزشکی در تمامی مطب های دندانپزشکی وجود دارد تا بیمارانی که به دندانپزشک مراجعه می کنند بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند.

جرمگیر دندانپزشکی ابزاری است که جرم های دندان های بالا و زیر لثه را از بین میبرد که موجب سفید شدن دندان های بیمار میشود.این کار باید یکبار در سال انجام شود و خمیر دندان های موجود در بازار که به عنوان جرم گیر دندان عرضه می شوند به هیچ عنوان نمیتوانند جای کاری را که دندانپزشک بر روی دندان بیمار انجام میدهند را بگیرند.

لق شدن دندان ها توسط جرمگیر دندانپزشکی  باور اشتباهی است که در بین مراجعه کنندگان برای انجام این امر وجوددارد و به علت اینکه مقداری جرم برروی دندان ها رسوب کرده باعث ضعیف شدن استخوان های دندان ولق شدن آن میشود که بعد از برداشتن این جرم ها از روی دندان لق بودن آن مشخص میشود.

انواع بسیار متنوعی از جرمگیر دندانپزشکی  در بازار موجود است که هرکدام طبق کشور سازنده و نام برند قیمت های متفاوتی دارند و در حین خرید این وسیله حتما باید اطلاعات کافی راجع به برند محصول را داشته باشین تا کالای با کیفیت مرغوب تهیه نمایید

جرمگیر دندانپزشکی  نسبت به جرمگیری دستی خونریزی کمتری دارد و کارایی بالاتری دارند و خطر آنها برای دندان بسیار کمتر میباشد. سر قلم آن از جنس تیتانیوم ساخته شده وشیلنگ آن از سیلیکا ژل هست و قابلیت تمیز کردن و انعطاف خوبی دارد و به گونه ای ساخته شده که در دماهای پایین به هیچ عنوان سخت نمی شود.

جرمگیر دندانپزشکی که امروزه در بسیاری از مطب ها به عنوان وسیله ای کاربردی قرار دارد جنبه درمانی دارد و به هیچ عنوان جنبه زیبایی به حساب نمی ایدو نباید انتظار سفیدی و درخشندگی زیادی از دندان را داشته باشیم ولی در روش بلیچینگ دندان های بیمار بسیار سفید و درخشنده می شود که میتوان گفت جنبه زیبایی بر روی دندان دارد.

در حین خرید جرمگیر دندانپزشکی باتوجه به انواع مختلفی که در بازار وجود دارد و انواع جدیدی که به بازار عرضه شده باید اطلاعات کافی راجع به دستگاه مورد نظر خود داشته باشید.کارشناسان فروش این محصولات میتوانند در خرید این محصول کمک شایانی به شما دندانپزشکان عزیز بکنند و باتوجه به بازخوردهایی که از محصول از خریداران میبینند میتوانند با کیفیت بودن هر محصولرا با دقت شناسایی و این اطلاعات را در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهند.

 

 

جرم گیر دندانپزشکی...
ما را در سایت جرم گیر دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : جرمگیر,دستگاه جرم گیر,جرم گیر دندانپزشکی,دستگاه جرمگیر,جرمگیر دندانپزشکی, نویسنده : marzi jermgirdental بازدید : 44 تاريخ : پنجشنبه 14 تير 1397 ساعت: 16:32